8 Eylül 2012 Cumartesi

Baba Evi

Selam dostlar...bilmem unutuldum,bilmem hatırdayım ama ölmedim yaşıyorum:)...
bu gece Baba evinden yazıyorum size insanın babasının evinde geçirdiği yıllar ne hızlı geçiyormuş bu gece bunu düşündüm.Acısıyla tatlısıyla geçip gidiyor yıllar.Resimlere baktım uzun uzun eşyalar farklı ben farklı herşey farklıymış,değişmeyen tek şey ailem aynılar herrzaman oldukları gibiler.Ben değişmişim bunu farkediyorum,içeride 3 oğlan uyumaya hazırlanıyorlar bir zamanlar benim odamda şimdi de onlar uyuyacaklar,Uzun zamandır kalmamıştım babamlar da yakın olduğumuz için bide 3 çocukla hazırlanıp gelmek zor oluyor düşüncesi ile kalmayı pek tercih etmiyordum.Bu gecede tamamen doğaçlama gelişti her şey aniden eşime sen git biz burda kalalım diyiverdim ee onunda canına minnet kafa dinlemek için eve kaçtı:)).Kardeşimin odasındayım onun bilgisaırındayım garip duygular var içimde hem hüzün hem özlem karışık adı yok!!tüm baba evini özleyenler için eski odamda uyuyacağım:)sevgiler benden size gelsin sağlık ve mutlulukla....

1 yorum:

  1. ah canim o duygu essiz.ailenle yedigin yemegi tadi bile bir baska..benim cocuklugumu gecirdigim evde tasindilar..cok uzuldum..simdi orasi yola gitmis.icim burkuldu.yikilan bir ev degildi sanki benim cocuklugum genckizligim herseyimdi.simdi dedmlere gidince ayni duygulari hiiseidyorum,burda uyumustum bsurda sunu yapmistim vb.dusunceler.offffffff.bak bu saatte ozlettin bana cocuklugu canim ♥
    sevgiler canim ♥

    YanıtlaSil