2 Mayıs 2012 Çarşamba

Dostuma...

Sene 1999 Onu ilk mavi kadife elbisesi ile gördüm,içimden geçirdim ne kadar güzel birisi.Pek konuşmadık ne konuşacaktık ki?daha yeni tanışmıştık.Ama sıcak biri sanki dedim,benim gibi geveze olmasa da yüreği sıcak içinin güzelliği yüzüne vurmuş biri diye düşündüm.Ev kalabalıktı benim telaşım kendimeydi,nasıl olsa sakinlik olacak ve ben onu o beni tanıyacaktı.Ona yakın oturacaktım,gidip gelecek kim bilir ne günler yaşayacaktık.Sonraki karşılaşmamız da az da olsa konuşma fırsatı bulduk o sıcacık gülümsemesi ile bana yardımcı olmaya çalışıyordu.Sevinmiştim ne kadar iyi biri dedim ohh üzülmeme gerek yok hem akranım,hemde yakınımda oturuyor,sıkıntı yaşamam güzel günler geçiririz diye düşündüm.İlk kahvaltı soframa o oturdu,ilk kahvemi ona pişirdim,ilk alışverişime onunla çıktım,ilk arkadaş doğum günü nasıl kutlanır on da gördüm,ilk giydiğim kırmızı elbise o na aitti,ilk ev spreyinin kokusunu onun evindeki koku ile sevdim,ilk luna parka onunla gittim,ilk depremi onunla aynı sitede yaşadım,şimdi diyorsunuz ki nasıl bu kadar ilk aklında kaldı?bunlar sadce hatırladığım ilkler daha nicesi var.Birlikte ağladık birlikte güldük,yeri geldi küsüştük,yeri geldi aynı yatağı paylaştık,beraber tatillere gittik,yemek pişirdik,mezdeke açıp oynadık:)balkona salıncak kurup sallandık.O pazar senin bu pazar benim elimizde bebek arabalarını hiçe sayarak dolandık,bol bol sabahladık,dedikodu yaptık,güldük,güldürdük,temizlik yaptık,giyindik,bazen deli doluyduk,bazen hüzün doluyduk,çocuklarımıza baktık param olmadı çıkardı verdi onda olmadı ben çıkardım verdim.Üçün beşin hesabı asla yapılmadı hayata hep olumlu baktık o kadar aynıydık ki sadece ben şişman o zayıftı:)benim kız kardeşim yok o bana kız kardeş oldu.Elti elti gemisi yürümez derler,sözüne inat o gemi o liman senin bu liman benim hep dolanır durur oldu(halen de yoluna devam ediyor)MAŞALLAH.Gün geldi ayrılık çanları çaldı dostum çöl rüzgarında kum misali başka bir memlekete savruldu.Allah tan tatiller vardı.Dostumdan ayrılmak çok koydu bana alışamadım halende alışamıyorum,bir gün gelecek inşallah yine kavuşucağız ama bu dünya da ama başka bir dünyada.Seni seviyorum canımmmm Handanımmmmmm iyi ki varsın,iyi ki tanıdım seni...





                                                                                                                                                                 
                                                                                                                                                                 
 Bu şiir sana dostum her ne kadar ben yazmasam da....


                                                             

Sevmedik mi yürekten
Aglamadik mi omuz omuza
Dayanmadik mi zorluklara
Paylasmadik mi yalnizliklari
Parça parça...
Bir sana bir bana 
Bölüsmedik mi dostlugu
Bir ekmek gibi...
Inkar edilemez
Silinemez
Yok edilemez
Degil mi
Güzel yüzlüm...
Hatirladikça gülümse
Pembe yalanlarimiza bile
Gülümse hadi
Ama yürekten ama içten gülümse
Ayni dostlugumuz gibi
Saf ve temiz gülümse
Güzel yüzlüm...
Kirdik kirildik zaman zaman
Ama bitmedi bitiremedik
Sakli kalsin ellerin
Gözlerin
O essiz saglam yüregin
Sakla ki hatirla gün geçtikçe
Sevdalarimizi acilarimizi
Paylastigimiz yalnizliklari...
Aglama demistim sana kaç kere
Bak yine dinlemedin beni
Gülümse hadi gülümse 
Güzel yüzlüm...
Ama unutmadan
Ama üzülmeden
Ama üzmeden
Uzat ellerini
Tutarim hala eskisi gibi
Dostça mertçe erkekçe
Yanindayim bilesin
Rüzgarim esti geçiyor
Bak simdi yanindan
Duymadin mi sesimi
Yanaklarindan öperken
Hissetmedin mi...
Ayri ayri mekanlar
Farkli farkli zamanlar
Silemeyecek asla
Seni ve beni
Ve
O güzel yüregini sevgili dostum
Hadi gülümse 
Gülümse 
Ama yürekten ama içten
Sen sana yakisani yap
Sevgili dostum
Hep gülümse
Gülümse
Güzel yüzlüm....


6 yorum:

  1. çok şanslısın hem dostun hem eltin.Aile bağıda olunca ohh gel keyfim gel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilknur cum allah sanada kadir kıymet bilen dostlar nasip etsin...

      Sil
  2. :-):-) Allah bozmasin Masallah

    YanıtlaSil
  3. gözlerim costu gene....kisa da surse huzur kokan bi zaman yolculugu hediye ettin bana gecmis dahami guvenliydi ne dahami sicak hatiralar bu gunden .. bizim aramizda o (elti) sifati olmadiki hic..sevdigim bi terimde degil zaten...once insan sonra sen ben ...ben de sendim...seni cok seviyorum ..rabbim sana da iki cihan saaadeti versin yavrularin ve hayat arkadasinla insaallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanada canım benim seni çok seviyorum..

      Sil