23 Nisan 2012 Pazartesi

İlk yazıya döktüklerim...

Direkt başlıyorum. İlk teşekkürü borç bildiğim sevgili hamarat kediye yardımlarından dolayı sonsuz şükran(blogger açmamda çok yardımı oldu). Evetttt gelelim bana. Blog ismimden de anlaşıldığı üzere ben manik depresif hastası biriyim, bu hayatımın ufak bi ayrıntısı gibi görünsede aslında onunla pek bi iç içeyim. Hastalığımın getiri ve götürülerinden sonraları çok bahsedeceğim ilk etapta sizleri boğmak ve sıkmak istemem.

Aslında ne yazacağımı bilemiyorum bu yazım deneme gibi olcak türkçem çok kötüdür imla hatalaımdan dolayı şimdiden özür...bu yazımı yazarken şu andaki halimi dökmek istiyorum satırlarıma 3 oğlumlumun en küçüğü gecenin saat 23.30 u ve halen ayakta masa üstü pc de rapunzelin bilmem kaçıncı kez tekrarını izliyo,arada gözüm ona kayıyo kafam dağılıyoo ahh bi yatsan be çocuğum diyerekten düşünerek klavyenin tuşlarına sankim daha bi sert basaraktan yazıyorum.

Yukarıda yazdığımdan anladığınız üzere 3 erkek çocuğuna sahibim.yani ben bir anneyim,sevmeyi seven,merhametli,fedakar,vefakar,titiz,hamarat gibi sözleri yazıp da klişe anne olmak istemem. az çılgın pek bi inatçı,çabuk sinirlenip çabuk sakinleşen,işine gelirse hamarat,işine gelmezse garfield kadar tenbelliği seven biriyim.blog açmayı hep düşünen ama bi türlü beceremeyip heppppp öteleyen ben artık karşınızdayım...
Blogumda her telden yazılara hazırlıklı olun:bi bakarsınız bilmiş bi doktor edası ile tıp dersleri veririm,bi bakarsınız tam bi babane olup kocakarı ilaç tarifi yayınlarım,bide özüme dönüp annelik iç güdüsü ile çocuklardan yazarım yada nefis yemek tarifleri pastalarrr böreklerrrrrrr mantılarrr sarmalarrr(bu arada hanım okuyucularımın günlerine pasta börek siparişi alınır)bu konuyu ilerleyen günlerde detaylandırıcağım.ha nerde kalmıştım işte bi bakarsınız kuoför olmuş saç hakkında bilgi paylaşmışım,yada Üstün Dökmen olup seminer vermeye kalkışırım yada yada şair olup şiir paylaşırımm aman ne bilim işte her türlü ruh hali mevcud bende nasılsa halim onu okursunuz zaten.accık dominat bi yazı oldu farkındayım ama ne olur idare edin artıkın.
Çok uzun yazıp sıkmak niyetinde değilim,ilerki günlerde görüşmek ümidi ile esen kalın.(TRThaber kapanışı gibi oldu birazcık):P



                                                                                                    arzu kuzucan

9 yorum:

  1. arzucum blogun hayirli olsun canim..:))

    YanıtlaSil
  2. Vatana milete hayirli olsun, takipcin bol olsun, klavyene saglik sekerimmmm:)))

    YanıtlaSil
  3. Vawwwww beybi bende bloog istiooooom..Kocam pc ci ama terzi kendi sokunu dukemezmiissss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vay pembeli terzi olan kocan sende uğraş yap burda şunu yazmam gerek"nazar etme ne olur aç bi blogger seninde olsun"ay bu laf böle değildiya neysee:))

      Sil
  4. Hayırlı olsun canım :) bununla uğraşöak ayrı bir zevk :):)

    YanıtlaSil
  5. yeni yazı bekliyorum sabırsızlıkla :))

    YanıtlaSil
  6. Hayirli olsun arzucum.takipteyim

    YanıtlaSil