24 Nisan 2012 Salı

Yağmurlu havada cam silme içgüdüm

Selam cicişlerim pekbi klişe sesleniş oldu ama sizlere böyle hitap etmek isterim izniniz olursa.Evet biz accık deli baayanların arada saçmalamaları sıkca görülür helede misafiri gelecekse çekilmez bi hal alırlar,öyleki evde tam bi savaş sirenini çalmış bir elinde süpürge bir elinde toz bezi ordan oraya koşturup dururken,bir yandanda beyinlerinden şu düşünceler sıkça geçer:ya şurayıda sileyim tozlu kalması neme gerek girerler felan amann ne pismiş demesinler:)bu serzeniz tarzındaki düşünce yumakları aslında kişinin titizlik anlayışına göre çokça farklılık gösterir,mesela aşırı titiz grup 27 gün önceden tüm evi kaldırıp herşeyi yıkamayla başlarlarki evde tam bir ay boyunca savaş sireni bangır bangır öter.normal titiz gurup için bir hafta önceden başlarki bu kişilerin ev halkı aşırı titizlere göre daha şanslıdır,Bide ben gibi relax titizler vardırki ben bu kelimeyi kendime yakıştıramadım(titiz)bir gün önceden başlar savaş sireni iki yada en fazla dört saatlik bi zaman dilimini kapsar,sonra normal hayata dönüş ve çocuklar, evin beyinin sırıtarak yemek ne yaptın sorusu ile yeni bir sinir harbine dalış bla bla bla diye devam eder...
                   Bu gün tamda ben bunları yaşadım,nedenmi? çünkü yarın günüm var.Ben yağmura inat ki yağmadı şükür camlarımı silsemmi silmesemmi? sorusunu kendime fazlaca soracağıma sildim kurtuldum:).Bazen kendime kızasım geliyo ama çabuk geçiyo o kadar işimin arasına neden reçel yapmayıda,çamaşır yıkamak ve alışverişi sıkıştırıyorumki diye sorarım desemde inanmayın ben buyum işte Arzu böle biri sever tüm işleri aynı anda yapıp bitirmeyi sonada tembellik yapmayı:).Bide unuttuğum davet aklıma geldi son anda bir sene olmuş apartmana taşınalı komşumuz bu akşam için bizi akşam oturmasına davet etmişlerdi,işim başımdan aşkın olduğu yetmezmiş gibi çoluk çocuk hazırlayıp misafirliğide becerdim şükür.Ve şu anda kafamda boya dakikamın dolmasını bekliyerek bloğuma yazımı hazırlıyorum.Evet reçelimi hazırladım bi güzel şekere yatırdım,böreğim sarılıp dipfirize atıldı,tatlım buzdolabına soğumaya bırakıldı eee saçlarda boyandı evde temizlendi misafirliğe bilem gidildi daha ne olsun demi cicişlerim,sabah kalkabilirsem misafirlerimi ağırlarım artıkın hehhehe:).

Yarınki yazımda inşallah yaptığım mamaları, gününmdeki dedikoduları paylaşcam bekleyin anacım...
                                                                                                                         Arzu Kuzucan

3 yorum:

  1. hahay kiyamam ben sana:) ellerine sağlık her işi bi anda yapıp ohh demeyi bende severim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok fena ya,,okurken pilim bitti birde bunlar yapılıyor,,helal olsun diyorum:)

    YanıtlaSil