26 Nisan 2012 Perşembe

Gün Dedikodusu! :)

Hahaytttttt...

Bu da ne şimdi demeyin cicişlerim, işlerim yolunda olunca genelde verdiğim iç sesimden gelen bi tepkimedir. Ya aslına bakarsanız işlerin yolunda gitmesi anti parantez açılıp sayfalarca doldurulacak bir yazı ile anlatılır ve bitirilemez. Mesela bazı insan vardır, o gün bi yemek pişirse bile işleri onun için yolundadır, bazısı da vardır ki, herşey dört beşlik olur ama gene de onun için işleri asla ama asla yolunda değildir. Bunu neden yazdım biliyo musunuz, çevremde öle tipler var ki onlarla görüştüğüm zaman tüm enerjimi alıyorlar. Şöyle bi hayatlarına bakıyorum, hiç bi eksikleri yok ama bi tripteler bi sızlanma halindeler bi kasıntılı dolaşıyolar ki sanırsınız dünya onların etrafında dönüyor  ve hep dertler, tasalar onlarla. Asla öle tiplerin başına gelenler, sizlerin başına gelmez.Hayatın tüm marjinallikleri kendi bünyelerinde toplanmıştır, kusursuzdurlar, sadece çevrelerindeki tüm insanlar problemlidir, doyum kelimesi onların kulaklarının duyduğu bi kelime değildir.Ağızlarından çıkan sözlerin kulakları yanlış duymasıdır(bu replik az bi farkla Leyla ile Mecnun dizisindeki İsmail abiye aittir izliyenler iyi bilir) İşte lafı lastik gibi uzattım ama bağlıyorum,bu tür insanlardan kurtulmanın yolları, ya da nasıl yorulmadan,üzülmeden idare ederim sorusunu arıyorum. Bulan olursa bana da haber versin...

Evettttttt.. Gelelim gün nasıl geçti sorusuna? Şimdi efem ben deli gibin 1 gün önceden gecenin saat 3'üne kadar uyumayıp gezmeye gitme, saç boyama da dahil olunca sabah malum, çocukları okula yolladıktan sona hopp yatağa attım kendimi. Saat 11'de kalkış, mutfağa dalış, kalan hazırlıkları bitiriş, evi şöle bi toplayış(yataklar yetiyo valla 4 yatak düzenleme)Sonasında imdadıma sevgili kız kardeşim hamarat kedi (Aslında kardeşimin eşi olur yani gelin ama ben gelin demek istemiyorum)yetişiş. E oldu olacak mamalarımı da özet geçeyim bide üstüne foto kondurim:)
             
Mercimek köftesi (bol naneli,dereotlu yeşil soğanlı)


             

Patatesli rulo börek (bol tereyağlı kaşar peynirli)


             

Peynirli tuzlu müflinler (bol dereotlu)


             

Alman pastası (tek porsiyonluk çilekli. Çok sevdiğim bi ablamın tarifinden)


             



Portakal jöleli cheesecake (yalancı çiiiz kek)  tarifi burada





Valla beğendiler,parmaklarına bi baktım hepsi de yok(abarttım biliyorum)...
Genel itibari ile güzel ve yoğun bi gündü. Akşama da kardeşim geldi oturduk sevgili Hamarat kedi ile günün gelişmelerini yorumladık(valla dedikodu yaptıysak ayakkabımızın topuğu kırılsın:))) işte böle cicişlerim. Ha bu arada bu yaptığım mamaların (dahası da var) hepsini sipariş üzere siz sevgili takipçilerim veya okuyucularıma sunmaktan onur duyarım:)

3 yorum:

  1. Alman pastasinin tarifini istiyorum yogun bir istekle;)

    YanıtlaSil
  2. Cnm bende çok acil alman pastasının tarifini istiyorum.Eee napalım böyle güzel resimler koyarsan bizde yemek bloğuna çeviririz

    YanıtlaSil
  3. sevgili cicişlerim ,aslına bakarsanız bloğumda tarif yayınlamayı düşünmüyorum ama ısrarlarınızı sanırım kıramıycamm:)ilerliyen günlerde blogda yayınlarım...

    YanıtlaSil