30 Nisan 2012 Pazartesi

KIRILAN TOPUKLAR,HOŞGELDİN YENİ AYAKKABILAR

Selam cicişlerr,

Baharın tüm güzelliklerini saçmaya çalıştığı, (niye saçmaya çalıştığı dedim? Burası istanbulun en rüzgarlı ve yazın en son uğradığı bir yerdir. Bkz:Beylikdüzü) bir günden, bendeniz yeni bir pazartesi diyetine start vermiş olarak, sabah kahvaltıdan sonra arkadaşımla beraber diyetimin öğlen menüsü olan sokak simidi ile ayran yemek için en yakın simit sarayında soluğu aldık. Ben yemeğe gidiyorum psikolojisi ile giyinip, ayağıma da gizli platfomlu topukluları geçirip, tık tık yürürken herşey yolundaydı.Taa ki simit ve ayranımızı yiyip içtikten sonra azcıkta dolaşalım kararına varıp soluğu her zaman olduğu gibi ayakkabıcıda aldık. Malum meşhuuuur bir ayakkabıcı olup(ismi markanın (f) ile başlıyo tahmin ettiniz:) dolaşmaya başladık. Ben bir pabuç beğendim almaya karar verdim arkadaşımında onayından sonra kasada aldım soluğu işte tamda burada olay patladı:)Arkadaşım "ayyyy canım topuğun açılmış" dedi, yapma ya bakayım derken topuk tık dedi kırıldı. Gülsem mi ağlasam mı bilemedim:)):((?
Sonuçta elimde taptaze alınmış dumanı burnunda tüten bi ayakkabı poşeti tutuyordum. Hemennncecik kutusundan çıkarıp, ayağıma geçirdim. Lay lay lomla evimizin yolunu tuttuk:)

Ayy valla bu gün benim çocuk ruhum birazcık ön plana mı çıktı nedir? E artıkın yorumlamak size kalmışşşş. Dışarıda foto çekmek aklıma gelmedi ama eve gelince hem kırılan topuk ayakkabım,hem de yeni ayakkabımı sizler için fotoladım..


Daha iyileriii daha güzelleriii sizlerin olsun diyorumm. Sağlıkla heppppppppp mutlu kalınnn.
                                 















2 yorum:

  1. :D:D:D Bugün gercekten cocuk ruhun dışarlardaydı:) Allah o gülen yüzünü soldurmasın emi:) Allah dan ayakkabıcıda kırıldı yopuk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yopuk değil bi kerem sayın adsız:)dolga topak:)anladın sen onuuuu:)

      Sil