28 Nisan 2012 Cumartesi

HOŞ GELDİN KIZARTMALI GÜNLER

Herkezden naberrrrrrrrr??
Bu bir, animasyon film repliği ile postuma başlamak istiyorum.(Köfte Yağmuru) adlı bu animasyon çizgi filimi tüm çocuklara ve çocuk kalmayı başarmışların izlemesini tavsiye ederim.Neysem ben döneyim günün anlam ve önemine binayen yapacağım post çalışmama:))
Başlıktanda anladığınız üzere bu gün kızartmalı günlere(aslında yaza merhaba deseydim)merhaba demek istedim.Malum yaz yakın baharda tüm güzelliklerini sunarken, sebzelerinde az hormonlu haline geçmiş olduğunu, pek inanmasam da düşündüğüm şu günlerde,bol yoğurtlu,karışık kızartmam ile karşınızdayım.Dün ve bu gün keyfimin olmaması, evimin karışmış, beni temizle diye bas bas bağırıyor olması, çocuklar da annemiz nasıl olsa yatıyoo, boşverr dağılsın gitsin psikolojisi, evde yemek pişmemiş mi? acaba sorusu ile evin babasının eve dönüşü.Tüm bunlarla 2 gün geçirdim,şükür bu öğlen kendime geldim, ve hadii Arzuu kalk ve işe giriş komutu ile beynime sinyaller yolladım,sonuçta evrene ve airtiese(kablosuz ağ) inanan biriyim.Sinyalleri beynim çabuk almış olcak ki Jetgiller gibi bir hale bürünüp, hızla tüm evi gıcır gıcır yapıp, üstüne de kızartmamı yaptım ohh sefam olsun dedim.son tava kızarırken eşim geldi, Hafta sonları akşam evde 3 numara oğlumla yalnız kalıyoruz,tüm geride kalanların sohbetleri var.Ve zavallı patatesler kendi kendine kızardılar eşimin sohbet uzakta olduğu için canım kızartmamdan yiyemedi malesef,kısmet değilmiş deyip, bir başla yaz akşamına hevesini saklayarak, sohbetin yolunu tuttu.


Çok fazla yemek muhabbeti oldu azcık konuyu değiştirip,direk ütüye dalmak istiyorum.Evet cicişlerim,biz baaayanların en nefret ettikleri ev işlerinden biridir ütü yapmak,hatta ilerki günlerde bloğumda bi anket yapmak istiyorum en nefret ettiğiniz ve en sevdiğiniz ev işleri diye.Sonuçları tahmin etmek aslında çok da zor olmasa gerek:)Valla evde 4 erkek olup da tek bayan ben olunca düşünün yaptığım ütüyü.Allahtan öle her önüne geleni ütülüyen cinsden bi ev hanımı değilimdir,aklıma çok sevgili eltim geldi.Aramızda 2 yaş var benden 1 sene önce evlenmişti, bir gün ütü yaparken yanındaydım kış ayıydı ütü sepetinde çorap ve patik görünce gözlerim fal taşı gibi açıpp haykırmıştım aman Allahımm!!
o da hiç istifini bozmadan devam etmişti,e tabi yün patikler ütülenirse ne olur sonucu tahmin edin:)çok gülmüştük.(yeri gelmişken Ankara da oturur kendisi çok seviyorum onu iyi ki hayatım da onun gibi birini tanıdım.) E bu kadar laf yeter diye düşünüyorum bir kızartmalı günlerde daha buluşmak dileği ile hoşçakalın.(aman fazla kaçırmayın kızartmayı sonra kilocuklarla uğraşırsınız ben gibi.Bu konuyu da işliyeceğim meraklanmayın:))))

2 yorum:

  1. bloğun hayırlı olsun arzu'cum,kızartmaya bayılırım bana göre bi tek hamarat hanımların yaptığı yemek olarak gördüğüm bi çeşit oluyor kendileri:)annemde kızartmaya rastladığım günler direkt dalıyorum seninde ellerine sağlık afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
  2. Selam Arzucum kızartmaya bayılırım gecenin bu saatinde canım istedi coooook güzel görünüyorlar yiyenlere afiyet olsun ellerine saglık darısı bize"...:))))))Hacer Betül GEL

    YanıtlaSil