1 Mayıs 2012 Salı

BEN BİR ANNEYİM

Annelik...
Bilmem ki kelimeler yeter mi anneliğin ne olduğunu anlatmaya?
Anne;şefkat denizidir,
Anne;yemek uzmanıdır,
Anne;çocuklarını yol tarafından değil,kaldırım tarafından yürütendir,
Anne;evlatlarını asla ayırmayan,aynı zamanda birbirlerinden koruyan güç abidesidir,
Anne;mutfakta yaşayan,evin tüm fertlerini idare edebilen bir çeşit canlıdır,
Anne;dünyada karşılıksız börek yapabilen tek insandır,
Anne;dizi dizi incidir,lakin gerektiğinde de laf sokmada birincidir,
Anne;ne kadar üzsen de 10 dk sonra seni affeden garip bir memeli türüdür,
Böle garip bişeydir anne olmak.
İlk anne olduğumda henüz 19 yaşıma gireli 1.5 ay olmuştu.daha ben de çocuktum,Allahım nasıl bir histi bu doğum ayrı bir olay,ilk kucağıma aldığımda farklı bi olay benim bir parçamdı içimde özenle büyüttüm, sabırla kucağıma geleceği günü bekledim,vay saçı çıkıyo dediler mide ekşimeme,kaburgalarım batınca annesi yeri daraldı ayaklarını sokuşturuyo dediler,karnım dünya haritası gibi olunca iç karnım meğerse darmış,16 kilo alaınca bir filden farksızmışım,güzelleşmişim, hamilelik bana yaramış oğlan olucakmış,ye ekşiyi doğur Ayşeyi,ye tatlıyı doğur atlıyıymış,6. ayda gelen sancılar yalancı doğum sancılarıymış geçermiş,mide bulantısı 4. ayda bitermiş ki ben doğuma girmeden de boşaltmıştım midemi,öyle olurmuş, böle hissedermişle 9 ay bitermiş ve bir bakarmışsın yavrun, o mis kokulun kucağında.Annemiyim ben şimdi demene gerek yoktur. Kucağına aldığın anda başlar o kutsal duygun.Sanki yıllardır çocuk tutmuşsun altını temizlemişsin yıkamışsın o kadar kolay geliverir insana.Şükürler olsun bu duyguyu 3 kez yaşadım,allahım evladı olmayanlara hayırlı evlat nasip etsin,olanlarada yetiştirme kolaylığı versin.ANNEM SENİ SEVİYORUM BENİ SABIRLA BÜYÜTTÜĞÜN İÇİN ÇOKKK TEŞEKKÜR EDİYORUM...

4 yorum:

  1. Ne guzel yazmissin. Ben de kedi annesi olarak dediklerini uyguluyorum mesela tost yapiyorum kendime ama sucuklari kedime yediriyorum hehehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili aynur tşk.artık diyorum,o sucukları gerçek bi yavruya mı yadirsen:)

      Sil
  2. çok güzel yaa:) Bi ara iznin olursa ( alıntı olduğunu belirterek) bu yazını bloğumda paylaşmak isterim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım tabii ne demek alıntının yanına benim bloğumuda iliştirirsen sevinirim:)

      Sil