15 Mayıs 2012 Salı

Beni affet...

Başlığı okudunuz ve acaba bu deli kimden af diliyor ki diye merakla tıkladınız bloğuma,ama heveslenmeyin bu başlık saçma sapan bir ankara dizisinin isminden ibaret:).Neden saçma sapan diyosun diyorsunuz,madem izliyosun o zaman neden saçma buluyosun dediğinizi duyar gibiyim.
Aslında biz insanlarda hadi genelleme yapmıyayımda çoğunda diyelim,başkasında görüpte ayıpladığımız kınadığımız ne varsa anlaşılmaz bir biçimde aynı hatayı bizlerde yapıyoruz(zaten bir söz var kişi kınadığını yaşamadan yani aynısını yapmadan ölmezmiş diye)hah aynen bende o durumda oldum:)öyle çok dizi manyağı birisi değilim bi ara çok fazla takip ederdim şimdilerde tek favori dizim L&M(leyla ile mecnun)dram dizilerini pek izlemek istemiyorum kuzey güney hariç.Gelelim beni affet dizisini nasıl izlediğime valla günlük arkası yarın dizileri bilirsiniz birazcık amatörce olur,ama genede ne akla hizmetse izleriz beynimizin uyuşturucusu azmış gibi ısrarla devam ederiz.Bende anlamıyorum neden izlediğimi sanırım çok kınadım bu tarz dizileri izliyenleri:))Özelliklede babaneciğim yanlız olmasından da kaynaklı tv deki 99385475346523490 dizinin hepsinide tekrarlarıda olmak üzere takip ediyor.Onu dizi izlerken seyretmek beni çok eğlendiriyor,yeri gelmişken babanemi çok severim ,ayrı bir yeri vardır bende.İlk torunuyum bana çok düşkün, bende ona kulakların çınlasın emi babanem:)öpüyom onu 70lik sultanım benim...
Evet konumuza döneyim hemen Beni affet;aman allahım ne kadar entrika, dümen, istiras,sadakatsizlik bla bla bla :)varsa bu dizi de mevcud.Klasik yeşilçamdan uyarlamalar ,zengin adam fakir kız,zengin ama gururlu zenginliği elinin tersiyle itmiş genç,şu ana kadar hastalık yaşandı,hapis olayıda şöle ucundan oldu olmaması gerekenler aşık oldular bknz:evli adama bekar hizmetçi kız:)falan filan...
Şöle bir bakıyorumda bunları bi hevesle takip ediyor ve bu dizide yaşanan olaylar hakkında saatlerce konuşabiliyoruz.Hatta sevgili, hamaratkedi ile zaman zaman kendimizden tiksindiğimizi bile konuşuruz böle saçma şeyleri izleyipte pirim veriyoruz diye,ama ne yaparsınki zaman değişmiş eskiden annelerimiz nasılda yalan rüzgari felan seyrederlermiş şimdi onların yerini bizler alıyoruz.Ya o kadan diziyi kötüledim olmaz olamaz bide kualaklarına gider yapımcılarının mazallah mahkemeyle felan uğraşırım:)accık öveyim barim.
Ya öle bir diziki ayrılamıyon her gün saat 17 de star tv açık oluyo bizde çocuklar çizgi flim diye haykırsalar bile pişttt benim dizim başladı uleyn diyerek savuşturuyorum o kadan kalite bir dizi,izlemessem çok şey kaçırmış olurum.E daha ne duruyosunuz hemen internetten izlemeye başlayın ve beni affet diyiverin:)))

2 yorum:

  1. Asıl ben seni mahkemeye vericem neden ifşa ediyosun özel sırlarımızı:p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amann 1182 kişin bildiği sır değildir:))

      Sil