5 Mayıs 2012 Cumartesi

Bir oda dolusu çocuk

Sevgili takipçilerimden, çocuk sayısı 3 veya daha fazla adette olanlara hitafen:)
Bu gün ve dün,öle yoğundum ki postlarım sekteye uğradı sevgili takipçilerimden özür dilemekle başlıyorum.
İnsanoğlu bi garip evde oturmaktan da şikayet eder yoğun olmaktanda.Kaç gündür sevgili hamaratkedi ile dikiş dikiyoruz,cuma günü yani dün bir yere davetliydik şık olmak istedik.Hay istemez olaydık kolay değil tabii biz deliler 2 günde 4 parça şey dikmeye çalışırsa,(1 ceket,1bluz,1 etek,1 etek daha:)))heryeri ip düğme dikiş makinesi ve kumaş görür olduk.Neysem yani anladınız dün postumu yazamadım malum davetteydik.Nasıl geçtiğine gelirse?plotfomlu ayakkabıların çilesini saymassak güzeldi Aynurum bana içinden pek bi söylenmiştir ama (Aynur a platformlu ayakkabıyı almasında çok ısrar etmiştimde:)NEYSE GELEYİM POST BAŞLIĞIMIN ASIL AÇILIMINAAA...
Çocuk güzeldir,sevilir,bağra basılır,mıncırılır,bebek ise koklanır,arada birde çimdiklenir:))Valla bende 3 erkek çocuk olunca son yazdığım madde bazen fazlacamı kullanıma açık oluyor ne:)şaka bir yana bu gün acayip bunalım yaşadım niye demeyin,bir oda dolusu çocuk misafirim vardı.Yaş aralıkları 7 11 arası idi,düşünün bunlardan 20 adetinin bir arada olduğunu,ve pasta börek meyve suyu yiyip içtiklerini:))
Artık kendilerimi yedi yoksa, halı ve koltuklarmı orası tartışılır.Şaka bir yana onlara ikramlıklarını hazırlarken çok mutlu oldum yediler,içtiler,döktüler,saçtılar,nefessiz kalana dek konuştular,eğlendiler,kavga ettiler.Sonrada gittiler.Peki kimdi bir oda dolusu bu çocuklar:)benim ortanca oğlumun arkadaşlarıydı,hafta sonları böyle bir etkinlik yapıyolar kendi aralarında, ebeveynlerden,de destek olan birileri oluyor ve o ebeveyinlerin gözetimi altında çocuklarımız hem birşeyler öğreniyor,hemde eğlenmiş oluyorlar.Biz annecikler de mamalar hazırlayıp onların eğlencesine bir nebze hoşluk katmaya çalışıyoruz.İşte böyle sevgili çocuk severler bu bir oda dolusu çocuğun zaten %10unu neredeyse benim çocuklarım doldurdu,tek çocukları olanlar alınmayın he sizlere de bir post hazırlarım nasıl olsa,şimdi tüm nufusu kalabalık ailelere Allahtan bol kazanç,bol sakinlik,bol sabırlar diliyorum ve ben artıkın yatağa doğru yol almak istiyorum tabii yüksek müsadelerinizlee:)))

3 yorum: