11 Mayıs 2012 Cuma

Ne yazsam acaba postu?

İki gündür yoğunluktan bloğuma giremedim.Güzel, tatlı telaş ve yoğunluklar bunlar diyerek konuyu savuşturuyorum.Valla ne yazsam konu ne olsa bilemedim öylesine başladım ordan, burdan, şurdan yazmaya karar verdim.Nerelere gittim, neler gördüm neler yaşadım bu iki günde ohooo diyim meraklandırayım sizleri:)Boğaz turu, emirganda piknik.(bu gezimle alakalı ayrı bir post yazıcağım, detaylı bir şekilde)malum çocuklu olunca telaş ve yoğunluk hiç bitmiyor.Dün çok üzgün ve mutsuz bir ruh halindeydim akşama kadar ağladım, zırladım birazda rahatsızdım yatakta yattım durdum.Yemek yapıp, tekrar yatağa hopp giderek dünü kapadım.Eskilerin bir lafı vardır, uyku uykunun mayası diye o hesap bende mayalandım durdum.geldik bu güne iş güç birikti ev toplanacak,hazırlık yapılıp 3 numaranın kreşe gidilecek. Annelerin günü kutlanacakmış e gidip kutluyalım bari,ne yapacağıma halen karar vermiş değilim, bakınıp duruyorum.Karar verdimmi bitirdim demektir, ama karar aşaması önemlidir farklı tatlar yapmayı seviyorum,mutfağı seviyorum.Yemek pişirmek benim için tam bir terapi gibi ee yemesini de az sevsem daha bir iyi olacaktı ama ne yapayım,hayatı diyetle geçenler arasında bilmem kaçıncı sıradayım:)(bu konuyu yazmam için yoğun bir ısrar vardır hissedebiliyorum)sabırlı olun sayın balıketligiller bu konuyada değineceğim:)Bu gün de hava kapalı ve sıkıcı. Böyle havaları sevmiyorum.Sonbaharda severim ama yaza yakın olduğumuz şu günlerde güneş benim içimdeki sıkıntıları yok saymama neden oluyor o yüzden güneş göster yüzünüüüüü..
Şimdi artık pc nin karşısından kalkma vaktim geldiğini düşünüyorum ama hiç kalkasımın olmadığının farkına varıyorum,amann sende yetiştirisin Arzu diyen iç sesime mi kulak versem yoksa kalk sıkışacaksın, daha evin içi çarşamba pazarı, topla diyen mantıklı iç sesimemi kulak versem?valla bilemedim kura çekicem galiba...
Neyse iş beklemez diyerek herkezin cumasını da tebrik ederek huzurlarınızdan ayrılıyorum(kendinize iyi davranın lazımsınız bana):))

1 yorum:

  1. Cnm
    arkadaşım lütfen ağlama yazık değil mi göz yaşlarına.Bence sende nazar var okuyalım biz sana.E hem güzel hem hamarat hem başarılı bir anne bana mı nazar değsin maşallahhh arkadaşıma...

    YanıtlaSil