20 Mayıs 2012 Pazar

Küçük şeyler

Bazen bir eşya olsam ne hissederdim?acaba diye düşünürüm.Mesela bir ayna olsam her bana bakanın ne hissettiğini anlamak isterdim.Bir sandalye olsam yorulan kişinin oturduğundaki rahatlama hissini merak ederdim.Fırın olsam pişirdiğim lezzetli yemeklerin, pastaların tadı nasıl acaba diye merak ederdim.Çocukluğumdan bu yana merak ettiğim ve keşke görünmez olsaydım bu merakımı giderirdim dediğim bir şey vardır,insanların evlerine girmek ama görünmez bir şekilde ve onların yaşantılarını öylesine izlemek.
Belkide saçma bir merak ama nedense farklı karakterlerin ve düşüncelerin yaşandığı evlerde hayalet olup neler olup bittiğini görmek bana eğlenceli gelir diye düşünürdüm,halende bu düşüncem devam ediyor.
Hayatımızdaki bazı küçük dokunuşlar, yaşamayı güç veya kolay hale getirmez mi?
Komşumuzun yolladığı bir tabak dolusu pasta börek,tabağı elimize aldığımızda ki tebbessüm ona olan teşekkürümüzün ilk adımıdırya,yada uun zamandır görmediğiniz bir dostun telefonda sizi aradığını gördüğünüzdeki tebessüm aynıdır aslında hepsine teşekkür gerekir,biz bu teşekkürlerimizi ilk önce mimiklerimizden başlatırız sonra ruhumuz ayağa kalkar kelimeler dökülür dudaktan,canım Allah razı olsun pek güzel görünüorlar ellerine sağlık,aaaa canım benimm iyiki aradın çok özlemiştim.Bunu gibi hayatımız hızla akıp giderken okta normalmiş gibi gelir bu yaşananlar insanlara aslında düşündüğünde şanslıdırlar,düşünülüyorlardır seviliyorlar ve özleniyorlardır.Ne güzel bunları yaşayabilen tüm insanlara.Dostluk, arkadaşlık,komşuluk,bunlar önemlidir kaybolmamalıdırDeğerleri kesinlikle bilinmelidir,yoksa bir bakmışız ki ne arkadaşımız kalmış ne komşu nede dostumuz.bir laf vardır armudun sapı üzümün çöpü bunlara takılmadan şu üç günlük dünyamızı tamamlayabilsek ne mutlu hepimize.Tüm güzel değerlerin bizleri içinde barındırdığı günler, bizlerle olsun ve hayatımızdaki küçük şeylerin, değerinin hep farkında yaşayalım...

1 yorum:

  1. ellerıne saglık arzucum ınankı hayat cok kısa herseyın degerını bılmemız lazım.(humeyra)

    YanıtlaSil